piątek, 7 czerwca 2013

Trzecia klasa

Czas pędzi coraz szybciej, jakby nie zwracając na mnie uwagi. Nie dawno byłam małą dziewczynką, bawiącą się lalkami Barbie i kucykami Pony. Teraz już nie jestem dzieckiem, dawno temu z płaczem roztałam się z zabawkami i zaczełam monotonne życie szkolne.
Oto w skrócie moje spostrzeżenia ze szkół, począwszy od żłobka :)

Żłobek
Po zdjęciach które nie raz przeglądałam z rodzicami, wnioskuję :
-  że w żłobku co roku nawiedzał nas Pan z siwą brodą, ubrany na czerwono, z olbrzymią laską cukierkową!
 I oni się dziwią, że JA, mała niewinna dziewczynka, rycze na jego widok! No halo!
 Już w tedy wiedziałam,że nie siedzi się na kolanach nieznajomego! Powinni być ze mnie dumni!

Przedszkole
Z tego okresu mam o wiele więcej wspomnień. Leżakowanie, niekończąca się zabawa, (która czasami  była już nie do zniesienia), oraz szlaczki :)
Nawet nie wiecie, jak ja nie lubiałam rysować szlaczków! Teraz jednak dałabym dużo, żeby móc do tego wrócić.
Przedszkole było okresem Księżniczek i Spidermanów! Na zapamiętanych przeze mnie zabawach Andrzejkowych, nie dało się ich zliczyć!

Podstawówka
Czas zapoznawania się z lekcjami i nauką.
Nie zdawałam sobie wtedy sprawy, że to jest dopiero "Początek początku"!

Gimnazjum
Nie będę owijać w bawełne! Najdziwniejszy jak dotychczas okres w moim życiu!
Uczęszczając do gimnazjum nauczyłam się wielu przydatnych rzeczy jak na przykład :
- jak spławić głupka, nienarażając się na atak z jego strony,
- jak zachowywać się w społeczeństwie różniącym się ode mnie.(mam na myśli dresy, pankówy  i tym podobne).
- i kiedy się powstrzymywać od wybuchu emocji, a kiedy pójść na całość!

Aktualnie jestem w 3 klasie gimnazjum,
- testy - za mną,
-złożenie podania - za mną
 i co najważniejsze wystawianie ocen - za mną   :)

Jedyne co jest przedemną to KOMERS!!!
Oraz zakończenie szkoły :(
Wszyscy się cieszą, nie rozumiem ich. Ja, nie jestem w stanie się cieszyć!
Poprawka.
Z komersu, to oczywiście! Nie mogę się już doczekać!
Ale z zakończenia szkoły? Nie, napewno nie.
Zrzyłam się z klasą, która może i dla mnie nie jest idealna, albo jakaś najlepsza. Ale właśnie to sprawia, że jest wyjątkowa i będę za nią tęsknić.

Będzie mi Was brakowało!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz