niedziela, 30 czerwca 2013

IGRZYSKA ŚMIERCI

  Gatunek: Thriller, Akcja, Sci-Fi
 Premiera: 23 Marca 2012 (Polska)
                  12 Marca 2012 (Świat)

Produkcja: USA
  Reżyseria: Gary Ross 
Scenariusz: Gary Ross, Billy Ray, Suzanne Collins

Znakomita adaptacja książkowego bestselleru autorki Suzanne Collins pt. "Igrzyska Śmierci".

W państwie "Panem", powstałym na ruinach dawnej Ameryki Północnej,  co roku odbywają się Głodowe Igrzyska.
Przerażające show zainicjowane przez rząd, jako kare za liczne wystąpienia poddanych, cechujące się nieznającą umiaru walką na śmierć i życie między wylosowanymi trybutami z 12-tu dystryktów wchodzących w skąd ogromnego państwa.
  Gdy Prim, młodsza siostra Katniss zostaje wylosowana do zawodów, ta bez wahania zajmuje jej miejsce, jednoczeście składając swe życie na bezlitosne i nieprzewidywalne zachcianki widzów.

Czy uda jej się przeżyć? Czy wróci do domu?

Ocena:
Jestem wilką fanką tego typu filmów!
Znakomita akcja Sci- Fi połączona z thrillerem, jest nalpszą dawką adrenaliny zaraz po horrorach.
Sam film jest genialnym pomysłem, bo został stworzony na podstawie książki ("Igrzyska Śmierci"), którą automatycznie, fenomenalnie wypromował.
Dzięki niemu, właściwie zainteresowałąm się książką!
Wcześniej obawiałam się, że książka opowiada o jednej wielkiej jadce młodocianych,ale dzięki filmowi przekonałąm się że tak nie jest. Co prawda występuje w niej krew, walka i ścielą się trupy, ale naszczęście Collins zadbała o łagodne opisy poszczególnych konań trybutów w książce, jak i w filmie.
Rezultatem jest napewno to, że nie zrobiło mi się niedobrze, (nie poleciałąm do łazienki), więc jest OK!

Igrzyska Śmierci to niepowtarzalna ekranizacja, ukazująca w tak spektakularny sposób wszystkie wartości w życiu podtrzebne do przetrwania.

Moim zdaniem film "Igrzyska Śmierci" jest także przestrągą, abyśmy nigdy nie stacili panowania nad swoją barbarzyńsko-zwierzęcą stroną, głęboko skrywaną w duszy.

Zwiastun:


NIECH LOS ZAWSZE WAM SPRZYJA!!!

Po obejrzeniu filmu zaraz zdobyłam całą trylogie i odrazu z zapałem przeczytałam!

Polecam Igrzyska Śmierci, gdyż przedstawiona historia jest jak najbardziej realistyczna!
Poucza, wzrusza i przedstawia nieopisane "wielkie" emocje widzowi przed telewizorem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz